Saistībā ar pasaules superzvaigznes Enrikes Iglesiasa koncerta Rīgā atcelšanu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) līdz šim saņēmis ap 50 sūdzību un apkrāptajiem biļešu pircējiem sniedzis divtik vairāk konsultāciju.
Saistībā ar atcelto koncertu PTAC sniedzis 119 konsultācijas un saņēmis 41 sūdzību. Savukārt, Eiropas patērētāju informēšanas centrs Latvijā (ECC Latvia) saņēmis 11 patērētāju sūdzības un sniedzis 25 konsultācijas, portālu "Delfi" informēja patērētāju sargi.
Patlaban PTAC nav konkrētas informācijas par to, cik gadījumos nauda jau atmaksāta.
Kā uzsver centrā, patērētāji, kuri biļetes uz koncertu ir iegādājušies, lietojot debetkartes vai kredītkartes, ir tiesīgi atgūt samaksāto naudu no maksājumu kartes izdevējkompānijas - bankas, ierosinot naudas atgūšanas procedūru jeb reklamāciju (chargeback).
Informācijas sniegšanas ierobežojumu dēļ PTAC arī nevarot sniegt informāciju par to, cik biļetes tika pārdotas uz konkrēto koncertu.
Šobrīd arī norisot komunikācija ar ārzemju kolēģiem – Eiropas patērētāju centru tīkla ietvaros ECC Latvia sazinās ar ECC Bulgārijā, bet Patērētāju tiesību aizsardzības centrs veiks darbības Eiropas Patērētāju aizsardzības sadarbības tīkla ietvaros. Tāpat PTAC veicot arī saziņu ar uzņēmumu "Biļešu serviss" par naudas atmaksu patērētājiem, kuri iegādājušies biļetes caur šo platformu.
"Delfi" jau ziņoja, ka pērnā gada novembra beigās pēkšņi tika apturēta biļešu tirdzniecība 5. decembrī "Arēna Rīga" izziņotajam spāņu dziedātāja Iglesiasa koncertam. Koncertu rīkoja kāda bulgāru kompānija, kura nu ir pazudusi ar visu naudu.
No tirgus spēlētājiem jau izskanējis, ka koncerta Rīgā atcelšana parādot, ka nozares ar valsts iestādēm parakstītais memorands ar kuru pausta apņemšanās izskaust krāpniekus biļešu tirdzniecībā nestrādā. Vienlaikus no nozares spēlētājiem izskan aicinājums pēc daudz stingrākas likumdošanas grožu pievilkšanas.