Konferences "eCOM360" apmeklētājiem un dalībniekiem būs iespēja uz vairākām skatuvēm klātienē vērot un iztaujāt vairāk nekā 20 ārvalstu uzņēmumu digitālā mārketinga, biznesa, dizaina un tehnoloģiju praktizētājus, kas dalīsies savā nesenajā pieredzē un veiksmes stāstos.
Kā uzsver rīkotāji, globālo līderu apzinātas iepirkšanās jomā – aplikācijas "Wish" Beneluksa valstu un Skandināvijas reģiona vadītājs Havards Stjernens pastāstīs, kā komanda optimizē vietējos krājumus un pārveido e-veikala mobilo versiju lietotājus par reāliem veikalu apmeklētājiem. Par jauniem veidiem, kā uzņēmumu digitālajā stratēģijā ieviest tehnoloģijas, stāstīs Dānijas bērnu rotaļu konstruktoru ražotāja "Lego" grupas interaktīvā dizaina vadītāja Melissa Jane Pickering, kas dalīsies jaunākajās atziņās par pircēju un produktu fiziskās mijiedarbības apvienošanu ar tehnoloģijām.