2020. gada janvārī, salīdzinot ar 2019. gada janvāri, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 2,6%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri izlīdzinātie dati salīdzināmajās cenās. Pārtikas preču mazumtirdzniecība pieauga par 4,4%. Nepārtikas preču mazumtirdzniecības apjoms, neieskaitot autodegvielu, palielinājās par 4,7%, bet autodegvielas mazumtirdzniecība samazinājās par 7,2%.
Salīdzinot ar 2019. gada janvāri, būtiskākais apgrozījuma kāpums bija informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu mazumtirdzniecībā specializētajos veikalos (par 16,8%), mazumtirdzniecībā pa pastu vai interneta veikalos (par 11,7%) un kultūras preču un atpūtai paredzēto preču mazumtirdzniecībā (par 10,6%). Apgrozījuma kritums bija apģērbu, apavu un ādas izstrādājumu mazumtirdzniecībā (par 4,3%).
Mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums faktiskajās cenās, neņemot vērā kalendāra dienu ietekmi, pieauga 5,9%.