Par labāko darbu kategorijā "Iekšējā komunikācija" žūrija atzina "Golin Riga" veidoto kampaņu "Spēks ir bumbās". Otro vietu šajā kategorijā ieguva "Tet" veidotā kampaņa "Paldies, "Lattelecom"! Laiks "Tet"", bet trešo vietu ieguva "Latvenergo" veidotā kampaņa "SmartEnergo by "Latvenergo"". Arī par labāko valsts (publiskā) sektora kampaņu žūrija atzina "Golin Riga" un "McCann Riga" veidoto kampaņu "Vari priekšā. Vari arī aizmugurē". Šajā kategorijā otrajā vietā žūrijas vērtējumā ierindojās "Repute" veidotā Aizsardzības un drošības tematikai veltītā ziņu portāla "Sargs.lv" atklāšanas kampaņa, savukārt trešo vietu ieguva aģentūras "P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības" kampaņa "Ballējam izguļam".
Kategorijā "Krīzes un problēmjautājumu vadība" žūrija par labāko atzina "Ogilvy PR & Influence" veidoto "Gjensidige Latvija" iekšējās televīzijas šovu "J-TV", otrajā vietā ierindojās "Golin Riga" kampaņa "Pārvērt krīzi par iespēju", bet aģentūras "Ogilvy PR & Influence" veidotā kampaņa "Ceļš uz pasaulē lielāko šovu - Latvija Expo 2020 Dubajā" ierindojās trešajā vietā. Savukārt kategorijā "Korporatīvā ilgtspēja un atbildība" par labāko atzīta aģentūra "Ogilvy PR & Influence" ar dzelzceļa drošības kampaņu "Dziesmu iemācies - no vilciena izglābies". Otrā vieta piešķirta "Golin Riga" kampaņai "Spēks ir bumbās", bet trešā vieta - "Komunikācijas aģentūras" veidotajai kampaņai "Izveidosim Latvijas jauniešu pirmo netiķeti!".