"Nielsen" izvērtēja pircēju rīcību, tā dēvētajā, pirmajā koronavīrusa vilnī, kas veikalos uzbangoja 9. gada nedēļā (24. februārī-1. martā) un 10. nedēļā (2.-8.martā). Pēc "Nielsen" vadītājas Baltijas valstīs Ilonas Lepas (Ilonas Lepp) teiktā, februāra beigās Latvijas pircēji rīkojās diezgan atturīgi – iepirkumu vērtība, salīdzinot ar vidējiem iepirkumiem no gada sākuma, pieauga neievērojami, knapi par 1%. Tobrīd to skaits pieauga tikai Lietuvā, kopā par 8%, bet Igaunijā par 2% samazinājās.
Marta pirmajā nedēļā koronavīrusam "Covid-19" Latvijā kļūstot par realitāti, pircēji sāka veidot svarīgāko produktu rezerves. Savukārt pirms nedēļas novērotais lietuviešu entuziasms ar lielāku pirkumu daudzumu norima – šeit kopējā iepirkumu vērtība pieauga par 1%. Igaunijā, salīdzinot ar pārējām Baltijas valstīm, tobrīd iepirkumu vērtība auga visvairāk – pat par 15%.