Covid-19 izplatības dēļ Latvijā noteiktie ierobežojumi ir ieviesuši nepatīkamas izmaiņas arī mediju jomā. Vides reklāmu nozarē tas ir rezultējies ar auditorijas samazinājumu par 75%, plānoto reklāmas kampaņu atcelšanu, bet naudas taupīšanas nolūkos darbību pilsētvidē līdz 14. aprīlim viens uzņēmums jau ir pārtraucis. Nozares pārstāvji brīdina, ka gadījumā, ja Rīgas dome nesamazinās augstās nodevas par reklāmas izvietošanu pilsētvidē, šim piemēram sekot būs spiesti arī citi jomas uzņēmumi.
Vidēji par reklāmas izvietošanu Rīgas pilsētvidē viens nozares spēlētājs Rīgas pašvaldībai un tās uzņēmumiem samaksā ap 20 tūkstošiem eiro mēnesī. Tā kā krīzes laikā dramatiski samazinājušies reklāmas uzņēmumu ienākumi, Vides reklāmas asociācija lūgusi Rīgas domi šajā laikā atcelt pašvaldības noteiktās nodevas, bet pēc tam piemērot samazinātu nodevu likmi, lai uzņēmumi varētu atkopties no krīzes. Domes atbilde līdz šim nav sekojusi.
Nozare ceļ trauksmi, dome lemt nesteidzas