Uzņēmums norāda, ka tiešsaistes tirdzniecības centrs vienā interneta platformā apvieno tādus veikalus un zīmolus kā, piemēram, "Danija", "Salamander", "Lauma Lingerie", "Chantelle", "Esotiq", "Vova", "Valters un Rapa", "Step Top", "Geox", "Gabi", "Globuss", "Stenders", "Tropicana". Latvijā dotajā brīdī par veikala atvēršanu "220.lv" ir noslēgti līgumi ar aptuveni 100 veikaliem.
"Tā ir evolūcija, kuru mēs mērķtiecīgi aizsākām pērn, savukārt šī brīža ārkārtējā situācija valstī ir devusi ievērojamu stimulu tās izaugsmei. Šobrīd mēs koncentrējamies uz Baltijas valstu uzņēmējiem –gan pazīstamiem zīmoliem, gan mazajiem uzņēmējiem – un palīdzam viņiem sasniegt klientu plūsmu no visas Baltijas. Katru nedēļu mēs reģistrējam aptuveni 100 jaunus uzņēmumus, kuri ir ieinteresēti pārdot savas preces pie mums, tāpēc tiešsaistes iepirkšanās centra izveide ir nepārtraukts process," norāda "Pigu grupas" izpilddirektors Daiņus Ļuļis.