Delfi foto misc. - 74278
Foto: Publicitātes foto
"Pigu grupas" tiešsaistes veikalos "220.lv", "Pigu.lt" un "Kaup24.ee" vairāk nekā 400 uzņēmumi no Baltijas valstīm ir uzsākuši vai drīz uzsāks tirdzniecību, norāda "Pigu grupa". Latvijā par veikala atvēršanu "220.lv" ir noslēgti līgumi ar aptuveni 100 veikaliem.

Uzņēmums norāda, ka tiešsaistes tirdzniecības centrs vienā interneta platformā apvieno tādus veikalus un zīmolus kā, piemēram, "Danija", "Salamander", "Lauma Lingerie", "Chantelle", "Esotiq", "Vova", "Valters un Rapa", "Step Top", "Geox", "Gabi", "Globuss", "Stenders", "Tropicana". Latvijā dotajā brīdī par veikala atvēršanu "220.lv" ir noslēgti līgumi ar aptuveni 100 veikaliem.

"Tā ir evolūcija, kuru mēs mērķtiecīgi aizsākām pērn, savukārt šī brīža ārkārtējā situācija valstī ir devusi ievērojamu stimulu tās izaugsmei. Šobrīd mēs koncentrējamies uz Baltijas valstu uzņēmējiem –gan pazīstamiem zīmoliem, gan mazajiem uzņēmējiem – un palīdzam viņiem sasniegt klientu plūsmu no visas Baltijas. Katru nedēļu mēs reģistrējam aptuveni 100 jaunus uzņēmumus, kuri ir ieinteresēti pārdot savas preces pie mums, tāpēc tiešsaistes iepirkšanās centra izveide ir nepārtraukts process," norāda "Pigu grupas" izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

Baltijas valstīs pieaug e-komercijas popularitāte, piemēram, Igaunijas E-komercijas asociācijas dati rāda, ka pēdējo nedēļu laikā e-komercijas apjomi Igaunijā ir auguši par 35-40%, savukārt Lietuvā 27% no visiem iedzīvotājiem ir izmēģinājuši iepirkšanos tiešsaistē pirmo reizi, secinājusi mediju aģentūra "Open Agency". Līdzīgi dati ir novēroti arī interneta veikalā 220.lv.

Pēdējo nedēļu laikā "220.lv" pārdošanas apjomi ir palielinājušies par 30%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn. Pēc Ļuļis teiktā, izsludinātās ārkārtējās situācijas periodā, ir īpaši pieaudzis pieprasījums pēc konkrētām precēm, tāpēc preču tirgotāji, kas nodrošina šī brīža populārākās preču kategorijas, būs ieguvēji. Nenoliedzami, šī brīža pirktākā preču kategorija ir personīgās aizsardzības un higiēnas preces. Bet ļoti pieprasītas ir arī rotaļlietas, atpūtas un cita veida preces bērniem, dārza preces, piemēram, siltumnīcas, zāles pļāvēji, āra mēbeles, kam seko pieprasījums pēc sporta aprīkojuma un brīvā laika pavadīšanas precēm – batutiem, skrituļslidām, smilšu kastēm, griliem un pat motorolleriem.

"Pigu grupai" pieder tiešsaistes veikals "220.lv" Latvijā, "Pigu.lt" Lietuvā un "Kaup24.ee" Igaunijā. Grupa kopskaitā nodrošina darba vietu aptuveni 350 darbiniekiem, gan birojos, gan noliktavās. Kopš 2015. gada "Pigu grupu" pārvalda viena no lielākajām privātkapitāla investīciju sabiedrībām Centrāleiropā un Austrumeiropā "MCI".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!