Tehnisku iemeslu dēļ ceturtdien, 16. aprīlī, bija traucēta "Luminor", ko izmanto bijušie "DNB" bankas klienti, internetbankas un mobilās bankas darbība, kā arī nedarbojas naudas iemaksa bankomātos. Tikmēr maksājumi ar karti, kā arī naudas izmaksa no bankomātiem norit ierastajā kārtībā. Nu tehniskie traucējumi ir novērsti, portālam "Delfi" pavēstīja bankas pārstāvji.
Bankas sistēmu darbība ir atjaunota un visiem klientiem ir pieejami internetbankas un mobilās bankas pakalpojumi, kā arī naudas iemaksa bankomātos.
Kā vēstīts, norēķini ar karti tirdzniecības vietās un internetā, kā arī naudas izmaksa no bankomātiem darbojās kā vienmēr. Tāpat arī "Luminor", ko izmanto bijušie "Nordea" klienti, internetbankas darbība un maksājumi norit ierastajā kārtībā.
Banka atvainojas par sagādātajām neērtībām.