Konfidences rādītāji ir statistiskie indikatori, kas raksturo vispārējo situāciju nozarē, balstoties uz rezultātiem, kas iegūti biznesa aptauju rezultātā, kurās uzņēmēji iztaujāti par to pašreizējo ekonomisko situāciju un viņu cerībām par turpmāko uzņēmuma un ekonomikas attīstību. Pavisam tiek izstrādāti pieci atsevišķi konfidences rādītāji – rūpniecībai, būvniecībai, pakalpojumiem, mazumtirdzniecībai un patērētājiem.
Kopš 2020. gada janvāra mazumtirdzniecības konfidences līmenis ir samazinājies no +8.1 līdz -3.9. Mazumtirdzniecības nozari galvenokārt ietekmējuši ieviestie ārkārtējās situācijas noteikumi un zemāka personu mobilitāte to ietekmē. Marta konfidences rādītāji neuzrāda pilnīgu Covid-19 ietekmi uz ekonomiku, jo lielākā daļa noteikumu tika ieviesti marta vidū, tādēļ sagaidāms, ka šie rādītāji aprīļa laikā vēl pazemināsies.