"Izprotam valstī izsludināto ārkārtas situāciju un to, ka papildu finansējuma piesaiste nekustamā īpašuma un telpu uzturēšanai mūsu nomniekiem var būt apgrūtināta, tāpēc VNĪ aktīvi kopā ar katru klientu rūpīgi izskata nepieciešamo pakalpojumu klāstu, meklējot labāko iespējamo risinājumu. Īpašuma pārvaldīšana ir stratēģiska un saimnieciska rīcība ilgtermiņā, tāpēc ir svarīgi kopīgi ar klientu laikus pārrunāt ikdienas pakalpojumu apjomu un intensitāti, ņemot vērā plānotās attīstības iespējas," norāda Andris Vārna.
VNĪ šobrīd ir noslēgti vairāk kā 190 līgumi ar publiskā sektora klientiem gan par biroja telpu uzturēšanu, gan kultūrvēsturiskā mantojuma (teātri, arhīvi, muzeji, skolas) uzturēšanu, kā arī kritiskās infrastruktūras objektu uzturēšanu.