"Tele2" ir audzējis arī klientu pieslēgumu skaitu un saglabājis savu darbības efektivitāti, sasniedzot rentabilitātes rādītāju nozarē līdz 38,1%.
"Mums bija labs ceturksnis. Klientu skaits palielinājās par vairāk nekā 7500, savukārt peļņa attiecīgi par 5,4%. Šo rezultātā pamatā bija gan jaunu produktu ieviešana, piemēram, "Tele2 Gudrā televīzija", pēc kuras pieprasījums auga par 70%, gan arī pieprasījums pēc mobilā mājas interneta, kas sevi lieliski apliecinājis šajā piesardzības pasākumu un ierobežojumu laikā. Mēs spējām strādāt ar augstu efektivitāti, pilnībā izmantojot mūsu rīcībā esošos resursus," atzīst "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit