Raugoties no biznesa perspektīvas, UX mērķis ir radīt vieglu, efektīvu, ērtu un patīkamu pieredzi, kas rezultējas lietotāja ilgtermiņa lojalitātē pret produktu vai zīmolu. UX var attiekties gan uz produkta fiziskajām īpašībām, piemēram, ergonomisks naža rokturis, gan pakalpojumu ērtumu, piemēram, raits norēķinu process, iegādājoties preces tiešsaistē.
Tieši digitālajā vidē UX ir jāpievērš īpaša nozīme, jo tad, ja lietotājs ātri un ērti nespēj veikt kāroto darbību vai atrast nepieciešamo informāciju, viņš risinājumu meklē citur. Lai uzskatāmāk izprastu UX nozīmi, jāpiesauc mūžsenais piemērs ar iemītām zemes taciņām, kas pa diagonāli stiepjas pāri zālājam, lai gan apkārt tam ved asfaltēts celiņš. Tiesa – garāks.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit