SIA "Maxima Latvija" apgrozījums 2019. gadā sasniedza 836,7 miljonus eiro, kas ir par 7,7% vairāk nekā 2018. gadā, ko galvenokārt veicināja uzņēmuma attīstība un klientu pirkumu groza apjoma pieaugums. Pārskata gadu tirgotājs noslēdzis ar 27,5 miljonu eiro pelņu, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.
"2019. gada apgrozījuma pieaugums ir veiksmīgs atspēriena punkts esošajā pandēmijas situācijā, lai mēs varētu pielāgot "Maxima Latvija" izaugsmes stratēģiju ar galveno fokusu uz cilvēku atbalstu 7,7% apgrozījuma pieaugums ļāvis turpināt darbu ar cenu samazināšanu, pārdomātu izaugsmi pircēju un darbinieku ērtībām, kā arī darbinieku atalgojuma palielināšanu un būtiskus ieguldījumus darbinieku papildu labumu grozā, kopumā šogad plānojot ieguldījumus 50 miljonu eiro apmērā. Tik pat atbildīgi kā līdz šim, turpināsim rūpēties arī par darbinieku labklājību un izaugsmi, investējot 9 miljonus eiro. Savukārt efektīva biznesa vadības risinājumu ieviešana ļauj pielāgoties jaunām vajadzībām, turpinot piesardzīgu, bet pārdomātu izaugsmi un veikalu tīkla attīstību arī 2020. gadā, tādā veidā veidojot pievienoto vērtību valsts ekonomikai kopumā," stāsta "Maxima Latvija" vadītājs Viktors Troicins.
Pagājušais gads mazumtirgotājam bijis izaugsmes gads. "Uzņēmuma būtiskākās prioritātes 2019. gadā bija veikalu tīkla paplašināšana, zemas cenas nodrošināšana, kā arī klientu pieredzes pilnveidošana," teikts uzņēmuma vadības ziņojumā. Līdz ar veikalu tīkla izaugsmi, 2019. gada beigās Latvijā darbojās 173 "Maxima" veikali, no kuriem 136 "Maxima X", 24 "Maxima XX", 7 "Maxima XXX", kā arī 6 "Maxima Express" koncepta veikali.