Pārtikas un nepārtikas preču mazumtirgotājs SIA "Rimi Latvia" iesniegtajā pārskatā ziņo, ka 2019. gadā Latvijā turpināja uzlaboties iekšējais patēriņš, kas arī bijis viens no iemesliem uzņēmuma mazumtirdzniecības ieņēmumu pieaugumam.
Kopējais "Rimi Latvia" apgrozījums audzis par 2,63%, rādītājam sasniedzot 917,2 miljonus eiro. Apgrozījuma pieaugumu palīdzēja sasniegt arī jaunatvērtie un pārveidotie, modernizētie veikali. "Rimi Latvia" izdevies uzlabot tā rentabilitāti, kuras pamatā ir zudumu un izmaksu kontrole, kā arī dažādi efektivizācijas pasākumi.
2019. gada nogalē, turpinot attīstīt digitālo pakalpojumu klāstu, ieviesta "Rimi" e-veikala platforma. Pārskata gadu uzņēmums noslēdza kopskaitā ar 129 veikaliem, no kuriem 34 bija "Rimi Hyper", 34 "Rimi Super", 50 "Rimi Mini", 11 "Rimi Express" formāta. Divos "Rimi Hyper" veikalos tika veikta e-komercijas darbība.