Pārtikas un nepārtikas preču mazumtirgotājs SIA "Rimi Latvia" iesniegtajā pārskatā ziņo, ka 2019. gadā Latvijā turpināja uzlaboties iekšējais patēriņš, kas arī bijis viens no iemesliem uzņēmuma mazumtirdzniecības ieņēmumu pieaugumam.
Kopējais "Rimi Latvia" apgrozījums audzis par 2,63%, rādītājam sasniedzot 917,2 miljonus eiro. Apgrozījuma pieaugumu palīdzēja sasniegt arī jaunatvērtie un pārveidotie, modernizētie veikali. "Rimi Latvia" izdevies uzlabot tā rentabilitāti, kuras pamatā ir zudumu un izmaksu kontrole, kā arī dažādi efektivizācijas pasākumi.
2019. gada nogalē, turpinot attīstīt digitālo pakalpojumu klāstu, ieviesta "Rimi" e-veikala platforma. Pārskata gadu uzņēmums noslēdza kopskaitā ar 129 veikaliem, no kuriem 34 bija "Rimi Hyper", 34 "Rimi Super", 50 "Rimi Mini", 11 "Rimi Express" formāta. Divos "Rimi Hyper" veikalos tika veikta e-komercijas darbība.
2019. gadu "Rimi Latvia" noslēdza ar 33,16 miljonu eiro peļņu, kuru uzņēmuma vadībā piedāvā pilnā apmērā izmaksāt dividendēs.
Pārskata gadā "Rimi Latvia" nodrošināja vidēji 5813 darba vietas.
Šogad "Rimi Latvia" turpinās attīstīt veikalu tīkli, investēt esošo veikalu pārdošanā un labiekārtošanā, vienlaikus rūpējoties par labu apkalpošanas līmeni, kvalitāti un cenu, kā arī paredzēts attīstīt privāto preču zīmju produktu klāstu un koncentrēties uz pircēju lojalitātes veicināšanu.
"Lursoft" pieejamie dati rāda, ka "Rimi Latvia" 2019. gadā VID administrētajos nodokļos samaksāja 42,22 miljonus eiro.