Saldējuma ražotājs "Food Union" ir radījis desmit jaunus saldējuma veidus, investējot kopumā 200 tūkstošus eiro produktu izstrādē un divus miljonus eiro jaunās ražošanas līnijās. Sekojot pasaules tendencēm, jaunie saldējuma veidi izstrādāti un ražoti Latvijā primāri pašmāju tirgum, taču daļa jaunumu priecēs saldējuma fanus arī Lietuvā, Igaunijā un Norvēģijā un Dānijā, portālu "Delfi" informēja kompānijas pārstāvji.
Saldējumam "Pols" šajā sezonā seši jaunumi. No tiem trīs turpina "Pols" klasiskā krējuma saldējuma uz kociņa tradīciju tikai ar vairākām augļu garšām un glazūrām – upeņu, aveņu vai citronu. "Pols" krējuma saldējums šogad radīts kvadrātveida batoniņa formā ar biezu piena šokolādes kārtu un apaļā formā starp diviem kraukšķīgiem cepumiem ar šokolādes gabaliņiem. Tāpat radīts arī "Pols" cukurvates saldējums dzeltenā krāsā lielā kraukšķīgas vafeles konusā.
Saldējuma "Ekselence" piekritējiem radīts "latte macchiato" saldējums ar kafijas garšu uz kociņa krēmīgas šokolādes glazūrā.
Augļu sorbeta saldējumam "Om" šogad radīts jauns produkts ar nebijušu garšu kombināciju – bumbieris, citrons un ingvers. Savukārt iecienītie "Kārums" biezpiena saldējumi uz kociņa šogad jaunā cilindra formātā ar jau ierastām šokolādes un mango glazūrām.
"Šosezon mūsu Eiropas uzņēmumi laiž klajā vairāk nekā 100 jaunus produktus, no kuriem daļa ir izstrādāti Rīgā. Tāpat mēs audzējam ražošanas kapacitāti – šovasar Eiropas uzņēmumiem Lietuvā, Igaunijā, Norvēģijā, Dānijā un Rumānijā plānojam saražot saldējuma produkciju 2000 tonnu apmērā, kas ir aptuveni puse no tā, cik ražojam Latvijas tirgum. Un mēs plānojam šo apjomu pakāpeniski audzēt, vienlaikus stiprinot produktu izpētes un izstrādes kompetences," stāsta "Food Union" vadītājs Eiropā Normunds Staņēvičs.
Vairums no jaunajiem "Food Union" saldējumiem jau ir pieejami pārdošanā lielākajos tirdzniecības tīklos Latvijā, citos mazākos piemājas veikaliņos, kā arī uzņēmuma internetveikalā.