Vilcāns teic, ka pasta un citi pakalpojumi, ko nodrošina "Latvijas Pasts", ir pieprasīti arī ārkārtējā situācijā, taču mainījusies pieprasījuma struktūra. Covid-19 pandēmija burtiski skārusi pasta nozari – "Latvijas Pasta" loģistikas procesi patlaban ir ļoti sarežģīti, darbinieki strādā pastiprinātas slodzes apstākļos, plānojot, kā paciņas un vēstules no Latvijas nogādāt ārvalstīs. Tas saistīts ar faktu, ka lielākā daļa pasta uzņēmumu visā pasaulē pasta sūtījumus klientiem citās valstīs līdz ārkārtējai situācijai Covid-19 dēļ nogādāja ar pasažieru lidmašīnām – tā kā šobrīd šis pārvietošanās veids starp vairākumu valstu ir vai nu pilnībā slēgts, vai būtiski ierobežots, arī pasta satiksme starp valstīm ir būtiski apgrūtināta. Tāpēc faktiski visas valstis vienlaikus meklē alternatīvus veidus sūtījumu piegādēm un pārplāno transportēšanas ceļus.
"Ārkārtējās situācijas laikā ir samazinājusies starptautisko pasta sūtījumu plūsma, kā arī universālā pasta pakalpojumi, piemēram, vēstuļu sūtīšana, bet iekšzemes tirgū novērojam lielāku pieprasījumu kurjerpasta pakalpojumu un pasta paku segmentā," teic Vilcāns.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv