"Jau pirms Covid-19 pandēmijas mēs pieņēmām lēmumu ieguldīt ievērojamas investīcijas automatizētas noliktavas izveidē, ņemot vērā "Amber Beverage Group" globālās attīstības ambīcijas, kā arī, domājot par loģistikas procesu efektivizēšanu un izmaksu optimizāciju," atklāj "Amber Beverage Group" finanšu un operatīvā direktore Jekaterina Stuģe.
Viņa norāda, ka šobrīd arvien vairāk pieaug pakalpojumu apjoms arī citiem alkoholisko dzērienu nozares uzņēmumiem, kā piemēram, tranzīta nodrošināšanas pakalpojumi, muitas noliktavu pakalpojumi, loģistikas pakalpojumi, pievienotās vērtības pakalpojumi, komplektēšana un citi.
Līdz ar pilnībā automatizētu noliktavu izveidi plānots apvienot trīs "Amber Beverage Group" pašreizējās noliktavas Rīgā un palielināt jaudu līdz pat 50 000 palešu vietām. "Amber Real Estate" noliktavās uzglabāsies pašmāju tirgū labi pazīstamie "Latvijas balzams" produkti, degvīna zīmola "Stolichnaya" produkcija, kā arī vairāki trešo pušu pārstāvētie zīmoli no visas pasaules.
"Līdz ar jauno noliktavu izveidi mēs spēsim būtiski samazināt kravu apstrādē ieguldīto laiku, kā arī maksimāli ātri nogādāt nepieciešamās kravas mūsu klientiem ar minimāliem resursiem", stāsta Stuģe. Tehnoloģiski attīstītāko noliktavu celtniecību paredzēts īstenot divu līdz nepilnu trīs gadu laikā, jaunizveidoto noliktavu spāru svētkus svinot 2023. gada janvārī.
"Amber Beverage Group" (ABG) ir starptautisks alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas koncerns. Tas darbojas globālā mērogā no galvenā biroja Luksemburgā, kā arī caur ražošanas un izplatīšanas uzņēmumiem Krievijā, Meksikā, Lielbritānijā, Austrālijā, Austrijā un Baltijā. ABG nodarbina vairāk nekā 2100 darbinieku, kas nodrošina ražošanas, pildīšanas, tirdzniecības, izplatīšanas, eksportēšanas un mazumtirdzniecības funkcijas. Grupas zīmolu portfelī ietilpst vairāk nekā 200 ABG zīmoli, ko tā aktīvi izplata vairāk nekā 185 tirgos visā pasaulē.