Apgrozījuma pieaugums galvenokārt saistīts ar vispārējo tirgus aktivitātes palielināšanos, kā arī ar uzņēmuma spējām paplašināt piedāvāto produktu spektru, lai ātri reaģētu uz izmaiņām tirgū.
Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 1,3 miljonu eiro peļņu. Salīdzinājumā ar 2018. gadu peļņa samazinājās par 6,4 miljoniem eiro, kas galvenokārt skaidrojams ar mazākajiem dividenžu un aizdevumu procentu ieņēmumiem, kas 2019. gadā veidoja attiecīgi 1,7 miljonus eiro un 724 tūkstošus eiro, salīdzinot ar 1,3 miljoniem eiro un 3,2 miljoniem eiro 2018. gadā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit