"Miera" laikos, kad citas industrijas var augt ļoti strauji, pārtikas nozare priecājas par nelielu pieaugumu, savukārt krīzes apstākļos, kad citu nozaru uzņēmumu ieņēmumi var strauji kristies, pārtikas industrijas apgrozījuma kritumi nav tik radikāli. Intervijā portālam "Delfi" "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons izklāsta, kā pandēmijas laikā uzņēmumā balansē ar dažādu produktu portfeli, un vērtē Latvijas izaicinājumus cīņā ar Covid-19 krīzi. Turklāt šajos apstākļos ir izdevies nodot ekspluatācijā arī jauno "Laimas" ražotni Ādažos.
"Orkla Latvija" ir daudznozaru uzņēmums, kuru veido ražošanas, loģistikas, tirdzniecības, izglītojoša satura un citu segmentu struktūrvienības, līdz ar to tas izjūt koronavīrusa izraisītās krīzes ietekmi. "Salīdzinot pārtikas industriju ar citām, labos jeb "miera" laikos, kad citas industrijas aug ļoti strauji, mēs priecājamies par nelielu pieaugumu, savukārt šādos apstākļos, kad ir ārkārtējā situācija vai krīze, citu nozaru uzņēmumu ieņēmumi strauji vai būtiski krītas vai uzņēmumi pat bankrotē, pārtikas nozarē strādājošo uzņēmumu apgrozījuma kritumi nav tik radikāli. Nemieri vai ikdiena – ēst gribēsies vienmēr," rezumē Didrihsons.
Uzņēmums koncentrējas uz Latvijas tirgu un vietējiem patērētājiem, kā arī ražo produktus vairākās kategorijās un tirgus segmentos, kas ļauj sabalansēt kopējo rezultātu. Ir produktu kategorijas, kurās šobrīd veicas labāk, ir tādas, kurās redzami izaicinājumi. "Tādos apstākļos, kādos šobrīd dzīvojam, izteikti iezīmējas tendence izvēlēties uzticamus vietējos zīmolus ar senām tradīcijām un augstu kvalitāti. Šīs vērtības mums šobrīd īpaši palīdz, jo redzam, ka vairākās mūsu kategorijās cilvēki dod priekšroku mūsu zīmolu produktiem, salīdzinot ar mazāk zināmiem zīmoliem un precēm," uzskata Didrihsons.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv