'The Body Shop' veikali 2019. gadā apgrozījuši 4,4 miljonus eiro un šobrīd izmanto valsts atbalstu
Foto: Reuters/Scanpix/LETA
"The Body Shop" tirdzniecības zīmola un koncepcijas īpašnieka mazumtirdzniecības partneris Latvijā un Lietuvā SIA "Bodybalt" 2019. gadā apgrozījis 4,39 miljonus eiro un nopelnījis 29,78 tūkstošus eiro. Salīdzinot ar gadu iepriekš, tirgotāja apgrozījums palielinājies par 51,91 tūkstošiem eiro, liecina "Lursoft" Klientu portfelis.

Uzņēmuma mazumtirdzniecības bizness tiek organizēts galvenajā birojā Rīgā, un gada beigās tas kopā nodarbināja 80 darbiniekus – 50 Latvijā un 30 Lietuvā. 2019. gada beigās "Bodybalt" piederēja astoņi veikali Rīgā un septiņi – Lietuvā.

Šobrīd, laikā, kad pastāv koronavīrusa izplatības ierobežošanai noteiktie ierobežojumi, "Bodybalt" vadība nepārtraukti izvērtē situāciju un krīzes ietekmi uz uzņēmuma darbību, uzskatot, ka tas tomēr spēs pārvarēt ārkārtas situāciju ar kompensējošu mehānismu un mātes uzņēmuma atbalstu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!