Iesniegtajā vadības ziņojumā teikts, ka "cenuklubs.lv" 2020. gadā galveno uzmanību veltīs atpazīstamības veicināšanai, ieguldot resursus uzņēmuma reklāmā, paplašinot preču sortimentu un palielinot pārdošanas efektivitāti, pēc iespējas samazinot izmaksas.
Tiek paredzēts, ka "cenuklubs.lv" kopējā apgrozījuma kritumam 2020. gadā, balstoties uz veiktajām aplēsēm, nevajadzētu pārsniegt 10% no 2019. gada apgrozījuma.
"Lursoft" dati rāda, ka "cenuklubs.lv" reģistrēts 2002. gadā, un tā dalībnieki ir Sarmīte Kalniņa, Aidis Rakickis, Liene Šķerberga, Arnis Šķerbergs un Mārtiņš Subris.
Balstoties uz VID sniegto informāciju, "cenuklubs.lv" darbiniekiem gan aprīlī, gan maijā veikta atlīdzības izmaksa par dīkstāvi, kā arī maija sākumā atbalstīta uzņēmuma nokavēto nodokļu maksājumu samaksas sadale termiņos vai atlikšana uz laiku līdz trīs gadiem.
Tirgotāja nodokļu parāds uz š.g. 26. maiju sasniedza 27,01 tūkstoti eiro.