Pērn mazumtirdzniecības apgrozījums Baltijā pieauga 5,1-7,2% robežās (Latvijā: 5,1%, Igaunijā 6,2%, Lietuvā 7,2%), taču šogad Covid-19 dēļ paredzams būtisks kritums gan kopumā, gan atsevišķās preču grupās. Latvijā šī gada martā nepārtikas preču tirdzniecība samazinājās par 8,3% un jau aprīlī par 14,9% salīdzinājumā ar 2019. gadu aprīli. Atsevišķās kategorijās, kā, piemēram, apavu un apģērbu segmentā, šī gada martā samazinājums bija pat 47,3%, savukārt aprīlī – vēl vairāk, t.i., 56,5%. Igaunijā apavu un apģērbu segmenta apgrozījumi 2020. gada martā samazinājās par 42,1%, bet aprīlī – jau par 72,2%, attiecīgi Lietuvā šis samazinājums martā sasniedza 51,7% un aprīlī 71,7%.
Starp nozīmīgākajiem jaunpienācējiem 2019. gadā Latvijā jāmin "H&M" grupas "& Other Stories" veikala atvēršana "Galleria Riga", apģērbu veikala "Van Graaf", sporta veikala "USC" un igauņu "Apollo" grupas ("Apollo Kino", "O'Learys") izklaides centra atvēršana "Akropolē", kā arī nesen izziņotā lielākā sporta preču veikala "Decathlon" atvēršana Rīgā šī gada rudenī tirdzniecības parkā "Sāga".