"Via Jurmala Outlet Village" visa gada garumā būs iespēja iegādāties zīmolu iepriekšējo sezonu un "outlet" konceptam īpaši veidotu kolekciju preces par 30 līdz 70% zemākām cenām.
"Atšķirībā no citām pasaules modes galvaspilsētām Rīgā nav izteikta rajona vai iepirkšanās ielas, kurā koncentrētos vairāki modes zīmolu veikali," teic projekta attīstītājs un uzņēmuma "Outletico" valdes loceklis Andrejs Dozorcevs. Viņš norāda, ka "outlet" ciemats atrodas nedaudz ārpus pilsētas, pie šosejas, kas savieno Rīgu un Jūrmalu, pa kuru gada ietvaros pārvietojas aptuveni 13 miljoni automašīnu. Būtisks ir faktors, ka ekonomiski izdevīgs būvniecības projekts un zemākas piepilsētā esošo zemes vienību cenas, ir palīdzējušas samazināt kopējās projekta izmaksas, tādējādi ļaujot īrniekiem piedāvāt izdevīgus nomas nosacījumus.
Jau šobrīd zināms, ka "Via Jurmala Outlet Village" būs iespējams iegādāties tādu zīmolu preces kā "Hugo Boss", "Ermenegildo Zegna", "Guess", "Puma", "Tommy Hilfiger", "Ecco", "Stefanel", "Levi's", "Camel Active", "Lee Wrangler", "Billionaire", "Brunello Cucinelli", "Pako Lorente" un citus. Starp teju 100 zīmoliem galvenokārt būs pieejamas modes preces aktīva dzīves veida piekritējiem, tāpat arī būs pieejami "Premium" klases, kā arī Latvijā vēl nebijuši zīmoli.
"Situācija, kas izveidojusies pasaulē saistībā ar koronavīrusa izplatību, paguvusi ieviest būtiskas izmaiņas gandrīz visās dzīves sfērās," norāda Dozorcevs. Viņš teic, ka, ņemot vērā situāciju, ka masu pasākumi valstī ir aizliegti, nav iespējams sarīkot lielus atklāšanas svētkus, kā tas bijis plānots.