Foto: Publicitātes foto
Strauji attīstoties e-komercijas pakalpojumu segmentam, DPD grupas uzņēmumi Baltijas valstīs plāno investēt ap 7,3 miljoniem eiro, no kuriem teju 2,5 miljonus eiro plānots ieguldīt "DPD Latvija" attīstībā. Plānots par 2,5 reizēm palielināt paku skapju skaitu, izveidojot plašu DPD Pickup punktu tīklu ar vairāk nekā 200 Pickup paku skapjiem visā Latvijā, portālu "Delfi" informēja uzņēmumā.

Kā skaidro "DPD Latvija" valdes priekšsēdētājs Jānis Grants, "Pickup" punktu tīklu visā Latvijā plānots attīstīt līdz šī gada beigām.

Projekta pirmajā posmā plānots uzstādīt vismaz 120 jaunus DPD paku skapjus, palielinot to kopskaitu līdz 200 visā Latvijas teritorijā. Attīstot DPD "Pickup" punktu tīklu, prioritāte būs paplašināšanās, izvietojot jaunus Pickup paku skapjus iedzīvotājiem ērti sasniedzamās vietās, piemēram, pie tirdzniecības centriem un citās publiskās vietās.

Pakāpeniski plānots apgūt arī jaunus reģionu centrus, kuros līdz šim DPD nav ticis pārstāvēts un kur šobrīd sūtījuma piegādes tiek nodrošinātas galvenokārt ar DPD kurjera starpniecību.

Bezkontakta sūtījumu piegādes nodrošināšana caur paku skapjiem īpaši aktuāla bija izsludinātās ārkārtas situācijas laikā, kad sūtījumu apjoms caur DPD "Pickup" punktu tīklu pieauga par vairāk nekā 150%, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn.

"Pozitīvs signāls ir tas, ka pēc ārkārtas situācijas beigām sūtījumu pieprasījums caur "Pickup" paku skapjiem ir saglabājies salīdzinoši augsts un pārsniedz pagājušā gada apjomus. Tas liecina, ka iedzīvotāji joprojām aktīvi izmanto e-komercijas sniegtās priekšrocības un iegādājas preces interneta vidē. Līdz ar to ļoti svarīga ir piegādes kvalitāte, jo tikai pozitīva pieredze, iegādājoties un saņemot preci, mudinās klientu veikt nākamo pirkumu," skaidro Grants.

"DPD Latvija" ir sūtījumu piegādes uzņēmums ar vairāk nekā 22 gadu pieredzi. Latvijā tas darbojas kopš 1998. gada. "DPD Latvija" nodrošina sūtījumu piegādi Latvijas teritorijā, kā arī veic starptautiskos sūtījumus. Tas ir daļa no DPD grupas uzņēmumiem, kas pārstāvēti 43 pasaules valstīs un pieder Francijā reģistrētam uzņēmumam "Geopost".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!