Jaunāko gada pārskatu iesniegusi SIA "Rīgas karte". Uzņēmums skaidro, ka 2019. gadā strādājis sarežģītos apstākļos, taču spējis nodrošināt nepārtrauktu e-talona un autostāvvietu sistēmu darbību, monitoringu, pārvaldību un uzturēšanu, neietekmējot pasažierus un galveno klientu "Rīgas satiksme", informē "Lursoft" Klientu monitorings. Paredzams, ka šī gada uzņēmuma apgrozījums būs par aptuveni 10% mazāks nekā 2019. gadā.
SIA "Rīgas karte" savā vadības ziņojumā teic, ka uzņēmumam nelabvēlīgu vidi uzņēmējdarbībai 2019. gadā radījušās daudzās mediju kampaņas, kuru pamatā bijusi kļūdaina un sagrozīta informācija, kā arī negaidīta nozīmīga papildu darbu slodze saistībā ar diviem visaptverošiem auditiem, kā arī vairākkārtējām izmaiņām "Rīgas satiksme" valdē.
Šo notikumu rezultātā uzņēmums apturējis lielāko daļu plānoto biznesa attīstības projektu.