Delfi foto misc. - 76186
Foto: Publicitātes foto
Mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Citro" 2019. gadā sasniedzis 80,3 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš. Provizoriskās peļņas apmērs pērn ir vairāk nekā 3,5 miljoni eiro, liecina "Citro" neauditētie finanšu dati.

Šogad veikalu tīklā plānotas investīcijas piecu miljonu eiro apmērā vienota tīkla koncepta ieviešanā, tirdzniecības vietu modernizācijā un sortimenta piedāvājuma paplašināšanā.

Uzņēmumu apvienību SIA "Latvian Retail Management" veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumi AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon" un SIA "AA&Co". Uzņēmumu apvienība pārstāv "Citro" zīmola veikalu tīklu ar 76 tirdzniecības vietām visā Latvijā, savukārt "Latvian Retail Management" nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!