Delfi foto misc. - 76186
Foto: Publicitātes foto
Mazumtirdzniecības veikalu tīkls "Citro" 2019. gadā sasniedzis 80,3 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5% vairāk nekā gadu iepriekš. Provizoriskās peļņas apmērs pērn ir vairāk nekā 3,5 miljoni eiro, liecina "Citro" neauditētie finanšu dati.

Šogad veikalu tīklā plānotas investīcijas piecu miljonu eiro apmērā vienota tīkla koncepta ieviešanā, tirdzniecības vietu modernizācijā un sortimenta piedāvājuma paplašināšanā.

Uzņēmumu apvienību SIA "Latvian Retail Management" veido vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumi AS "Diāna", SIA "Gabriēla", SIA "Lekon" un SIA "AA&Co". Uzņēmumu apvienība pārstāv "Citro" zīmola veikalu tīklu ar 76 tirdzniecības vietām visā Latvijā, savukārt "Latvian Retail Management" nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, organizējot loģistikas sistēmu.

Šogad "Latvian Retail Management" plāno vairāk koncentrēties uz vienota zīmola koncepta ieviešanu un "Citro" tirdzniecības vietu modernizāciju, investējot ap pieciem miljoniem eiro. "Latvian Retail Management" valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers skaidro, ka pērn lielāko investīciju daļu veidoja izdevumi saistībā ar pāreju uz jauno sistēmu un jaunā zīmola pakāpenisku ieviešanu visās partneru tirdzniecības vietās. Šogad plānota veikalu modernizācija, pilnveidojot tos atbilstoši aktuālajām mazumtirdzniecības tendencēm. Vairākos veikalos tiek veikti rekonstrukcijas darbi. Tiek īstenota arī iekārtu maiņa uz energoefektīvākiem un videi draudzīgākiem risinājumiem.

Kelmers atzīst, ka pagājušais gads bija lielu pārmaiņu laiks. Tika pieņemti drosmīgi lēmumi, atsakoties no ierastā un uzsākot pilnīgi jaunu attīstības ceļu. Turklāt ir izdevies kāpināt apgrozījuma rādītājus par 5%. Arī šī gada sākums bija izaicinājumu pilns, līdz ar Covid-19 izplatīšanos un ārkārtējās situācijas izsludināšanu, bija nepieciešama operatīva rīcība darbības pielāgošanai un komandas mobilizēšanai atbilstoši valstī noteiktiem drošības pasākumiem. "Mums izdevās īstenot savu attīstības virzienu – gan atverot jaunus veikalus, gan izveidojot privātās preču zīmes produktu sortimentu un paplašinot sadarbību ar vietējiem ražotājiem. Līdz ar to arī turpmākie šī gada attīstības mērķi ir ambiciozi, un mēs plānojam izaugsmi, kāpinot apgrozījumu par 8–9%, vienlaikus paplašinot gan sortimentu, gan veikalu tīklu, tostarp piesaistot jaunus apvienības partnerus," teic Kelmers.

"Citro" zīmols sevi pozicionē kā vienotu veikalu tīklu. Šogad uzņēmumu apvienība plāno paplašināt sadarbības partneru loku un sortimenta dažādību. Daudzos zīmola veikalos ir vietējo novadu ražotāju stendi, plānots pakāpeniski tos ieviest visā veikalu tīklā, piesaistot plašāku vietējo sadarbības partneru loku.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!