Delfi foto misc. - 76262
Foto: Publicitātes foto
2019. gadā AS "Cēsu alus" apgrozījusi 62,58 miljonus eiro un pēc nodokļu nomaksas nopelnījusi 4,06 miljonus eiro. Gada laikā ražotāja apgrozījums palielinājies par 820,03 tūkstošiem eiro, bet peļņa sarukusi par 160,33 tūkstošiem eiro, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

Dzērienu ražotājs "Cēsu alus" 2019. gadā turpinājis attīstību gan pārstāvētajos dzērienu segmentos, gan investīciju jomā. Iesniegtajā gada pārskatā teikts, ka pērn uzņēmums kopumā realizējis 70,9 miljonus litru lielu dzērienu apjomu. Pagājušajā gadā "Cēsu alus" saražojis 62% no visa Latvijā ražotā alus.

Attīstība 2019. gadā notikusi visos dzērienu segmentos, izņemot alus kategoriju, kur akcīzes nodokļa izmaiņu un pārdošanas ierobežojumu dēļ kopējais tirgus samazinājās. Vislielāko realizācijas apjomu pieaugumu "Cēsu alus" sasniedzis stipro alkoholisko dzērienu, raudzēto dzērienu un enerģijas dzērienu segmentos.

"Lursoft" dati rāda, ka pērn uzņēmums nodarbinājis 219 darbiniekus un nodokļos samaksājis 34,25 miljonus eiro.

Pērn uzņēmums turpināja īstenot ilgtermiņa investīciju programmu, ieguldot 2,8 miljonus eiro, tostarp tika turpinātas investīcijas ražošanas un loģistikas iekārtu efektivizācijā un modernizācijā. Šogad, turpinot sekot ilgtermiņa investīciju programmai, paredzēts ražošanas attīstībā ieguldīt divus miljonus eiro. "Ražošanas iekārtu modernizācija un efektivizācija, kā arī investīcijas ražotnes energoefektivitātes paaugstināšanā un loģistikas modernizācijā būs "Cēsu alus" 2020. gada investīciju prioritātes," teikts ražotāja iesniegtajā vadības ziņojumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!