Kopš pagājušā gada aprīļa AS "Balticom" nodrošina IT infrastruktūras darbību vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem – "Akropole". Tāpat arī uzņēmums kļuvis par divu zīmolu – "Ruckus" un "Fortinet" – oficiālo pārstāvi. Stāstot par pagājušā gada darbību, "Balticom" vadība skaidro, ka pērn veikta aptuveni 650 objektu modernizācija. Kopumā uzņēmumam, pateicoties uzlabošanas darbiem un mārketinga aktivitātēm, izdevies palielināt televīzijas, interneta un telefonijas pakalpojumu lietotāju skaitu par 6%.
2020. gadam "Balticom" izvirzījis mērķi veikt vēl 600 objektu modernizāciju, pabeigt serveru parka modernizāciju, izbūvēt kabeļus līdz vairākām jaunbūvēm, biznesa un tirdzniecības centriem, kas uzņēmumam ļautu palielināt apgrozījumu par 9%.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit