"Influenceru definīcija ir diezgan vienkārša – tā ir persona, kas var kaut ko ietekmēt. Mārketinga pasaulē to definē vairāk kā domu un pirkšanās paradumu ietekmēšanu," atklāj Briedis.
Tādējādi par influenceri uzskatāms ikviens sociālo tīklu lietotājs, neatkarīgi no sekotāju skaita, kurš ar savu saturu ietekmē citu lietotāju izvēli par labu pirkuma veikšanai. Turklāt – kas zīmīgi – cilvēka ieteikumam ar mazāku sekotāju skaitu ir lielāks spēks, jo, visticamāk, šie sekotāji ir ļoti lojāli, proti, ģimenes locekļi, draugi un paziņas. "Un no kā gan labāk ņemt ieteikumu – no drauga/paziņas vai idealizētas slavenības, kurai katrs trešais vai ceturtais posts ir reklāma?"
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit