Foto: Publicitātes foto
Izdzirdot vārdu "influenceris", par kura latviskošanu arvien tiek lauzti šķēpi, acu priekšā uzplaiksnī iedvesmojoši foto kadri un uzmundrinoši saukļi ar haštagu rindu, kuriem tā vien gribas spiest "Like" un "Share". Taču – ko patiesībā nozīmē būt par influenceri, kāda ir influenceru mārketinga "virtuve", un kā to efektīvi izmantot sava biznesa labā – stāsta pirmā Baltijas influenceru portāla "Womstar.lv" vadītājs Toms Briedis.

"Influenceru definīcija ir diezgan vienkārša – tā ir persona, kas var kaut ko ietekmēt. Mārketinga pasaulē to definē vairāk kā domu un pirkšanās paradumu ietekmēšanu," atklāj Briedis.

Tādējādi par influenceri uzskatāms ikviens sociālo tīklu lietotājs, neatkarīgi no sekotāju skaita, kurš ar savu saturu ietekmē citu lietotāju izvēli par labu pirkuma veikšanai. Turklāt – kas zīmīgi – cilvēka ieteikumam ar mazāku sekotāju skaitu ir lielāks spēks, jo, visticamāk, šie sekotāji ir ļoti lojāli, proti, ģimenes locekļi, draugi un paziņas. "Un no kā gan labāk ņemt ieteikumu – no drauga/paziņas vai idealizētas slavenības, kurai katrs trešais vai ceturtais posts ir reklāma?"

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!