Foto: LETA

Pērn "Latvijas Pasta" neto apgrozījums sasniedzis 96,2 miljonus eiro, tādējādi jau trešo gadu pēc kārtas pārsniedzot iepriekš vēsturiski augstāko uzņēmuma apgrozījuma rādītāju, liecina "Latvijas Pasta" auditētais 2019. gada pārskats, kura revīziju veikusi auditorkompānija "KPMG Baltics". Būtiskāko "Latvijas Pasta" ieņēmumu pieaugumu 2019. gadā veicināja izaugsme mūsdienīgajos patēriņa segmentos.

"Latvijas Pasta" neto apgrozījums 2019. gadā veido līdz šim vēsturiski lielāko rādītāju – 96,2 miljonus eiro, un tas ir par 7,1 miljonu eiro jeb 7,9% vairāk nekā 2018. gadā. "Latvijas Pasta" neto apgrozījums palielinās jau trešo gadu pēc kārtas, sākot ar 2017. gadu, kad tas pirmoreiz pārsniedza iepriekšējo "Latvijas Pasta" vēsturiski augstāko apgrozījuma līmeni – 67 miljonus eiro 2008. gadā. Savukārt "Latvijas Pasta" neto peļņa pārskata periodā veido 1,49 miljonus eiro.

"Atbilstoši aktuālajām patēriņa tendencēm "Latvijas Pasts" pārskata periodā veica būtiskus ieguldījumus nākotnes ilgtermiņa attīstības perspektīvu nostiprināšanā un pakalpojumu modernizācijā. Daļēju atdevi no šīm investīcijām, piemēram, pakomātu pakalpojumu segmentā, redzam jau 2020. gadā, kad "Latvijas Pasta" pakomātu tīkla apgrozījums trīs mēnešos pieauga vidēji par 40%. Tādējādi esam gan dažādojuši savus pakalpojumus atbilstoši klientu vajadzībām, gan vienlaikus nodemonstrējuši gatavību tirgus svārstībām, ko rada kritiskas globālās situācijas," uzsver "Latvijas Pasta" valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!