Lai vairāk fokusētos uz mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības klientu apkalpošanu, uzņēmums sadarbībā ar UAB "Kesko Senukai Digital" izstrādājis un realizējis projektu, kur klientu apkalpošanu pārņem UAB "Kesko Senukai Digital", savukārt AS "Kesko Senukai Latvia" nodrošina internetveikalu ar precēm. Tāpat arī uzņēmums turpinājis sadarbību ar internetveikalu "1A", kā arī turpinājis piedalīties publisko iepirkumu konkursos.
Augstākminētie centieni snieguši rezultātus, kas ļāvis "Kesko Senukai Latvia" paaugstināt pārdošanas apjomus par 30%. Ja 2018. gadā tirgotājs apgrozīja 90,6 miljonus eiro, tad pērn tā apgrozījums sasniedza jau 117,8 miljonus eiro, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.
Kā teikts AS "Kesko Senukai Latvia" vadības ziņojumā, pērn notikusī sortimenta maiņa pozitīvi ietekmējusi 2019. gada pārdošanas rezultātus. Tomēr pērno gadu gadu "Kesko Senukai Latvia" noslēgusi ar 2,91 miljonu eiro lieliem zaudējumiem.
Šogad "Kesko Senukai Latvia" plāno turpināt uzlabot procesu efektivitāti, kā arī uzlabot produktu piedāvājumu un paaugstināt veikalu atpazīstamību klientu vidū. Iesniegtajā vadības ziņojumā teikts, ka pastiprināta uzmanība tiks veltīta uzņēmuma pārdošanas koncepcijai, preču piedāvājumam un cenas pozicionēšanai, lai nodrošinātu tirgus daļas pieaugumu un pārdošanas apjomu minimizēšanu, kā arī rentabilitātes uzlabošanu.
"Lursoft" dati liecina, ka pagājušajā gadā "Kesko Senukai Latvia" nodarbinājis 707 darbiniekus un nodokļos samaksājis 15,23 miljonus eiro.
AS "Kesko Senukai Latvia" kapitāldaļu turētājs ir "Kesko Senukai Lithuania", savukārt patiesais labuma guvējs – Artūras Rakauskas.