Kā dīkstāves laikā tehniķi aprūpē "airBaltic" lidmašīnas - 7
Foto: Publicitātes foto

Koronavīrusa krīzes laikā lidsabiedrība "airBaltic" piedzīvoja ievērojamu ieņēmumu un pārvadāto pasažieru skaita kritumu, un saskaņā ar 2020. gada pirmo sešu mēnešu neauditētajiem konsolidētajiem uzņēmuma finanšu rezultātiem, grupa strādājusi ar 184,8 miljonu eiro zaudējumiem, informē aviokompānija.

2020. gada pirmajos sešos mēnešos grupas ieņēmumi sasniedza 82,5 miljonus eiro, kas ir par 62% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Lidsabiedrības pārvadāto pasažieru un veikto lidojumu skaits samazinājās attiecīgi par 64% un 58%.

"Mēs šo gadu iesākām stabili, turpinot ilgtspējīgu izaugsmi gan janvārī, gan februārī, taču turpmākajos mēnešos nozare piedzīvoja lielāko krīzi aviācijas vēsturē. Tās rezultātā "airBaltic" bija spiesta uz 62 dienām apturēt lidojumus, kā arī kopumā ievērojami saruka pieprasījums pēc tiem," norāda "airBaltic" izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss).

"Lai cīnītos ar šo krīzi, mēs operatīvi samazinājām darbības apjomu un izmaksas, koriģējām biznesa plānu "Destination 2025 Clean", kā arī nodrošinājām finansējumu no mūsu akcionāriem. Pateicoties tam, brīdī, kad tirgus atkopsies, mēs būsim labā pozīcijā, lai pilnībā atjaunotu lidojumus ar mūsu "Airbus A220-300" floti," piebilst Gauss.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!