AS "Pasažieru vilciens" modernizētā dīzeļvilciena demonstrācijas pasākums - 36
Foto: LETA
"Pasažieru vilcienu" turpmāk plāno saukt "Vivi Latvia". Tas nozīmē, ka būs jaunas darbinieku formas, vizītkartes, veidlapas, mājaslapas dizains un pārējais. Uzņēmuma vadība neatklāj, cik tieši tas viss varētu izmaksāt – vidēji no vairākiem desmitiem tūkstoš līdz 100 tūkstoš eiro, svētdien, 6. septembrī, ziņo raidījums "Nekā personīga".

Konkursu par jaunās "Pasažieru vilciena" identitātes izveidošanu izsludināja pagājušā gada 16. aprīlī. Tas noslēdzās 24. maijā. Līgumi ar uzvarētājiem slēgti rudenī, kad Iepirkumu uzraudzības birojs ļāva finišēt līgumu ar čehu "Škodu".

Prezentējot jauno vagonu krāsojumu, "Pasažieru vilciens" publiski paziņoja, ka to izstrādājusi "Dizaina studija Teika". Bet, kā rāda publiski pieejamie Valsts ieņēmumu dienesta dati, šai studijai gan konkursa, gan līguma slēgšanas brīdī bija nodokļu parāds. 2019. gada maijā tas sasniedza 10 tūkstošus eiro. Pagājušā gada pārskatā uzņēmuma vadība norāda, ka "firmai pašlaik ir finansiālas grūtības, un tā nespēj segt savus kārtējos maksājumus noteiktajos termiņos". Iespējams, tāpēc līgumu ar "Pasažieru vilcienu" slēdza firma "Print Pigion", kas nodibināta tieši mēnesi pirms konkursa un pieder tam pašam uzņēmējam, kurš vada nodokļu parādnieku "Dizaina studiju Teika", norāda raidījums.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!