Foto: Publicitātes foto
"Baltijas Zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā piektdien tika sveikti Baltijas spēcīgākie un sabiedrības visvairāk iecienītie zīmoli, kas teicami izturējuši arī globālās pandēmijas radītos izaicinājumus. Šogad par mīlētāko mediju zīmolu visā Baltijā un Latvijā ir atzīts "Delfi", Igaunijā – "ETV", bet Lietuvā "TV3".

Pagājušajā gadā "Delfi" bija otrs mīlētākais mediju zīmols Latvijā.

Saņemot balvu, "Delfi" mārketinga vadītāja Elise Bikova sacīja: "Laikā, kad pasaulē valda globāla krīze un nenoteiktība, informācija ir kritiski svarīga ikvienam. Šogad ikviens no mums vēl vairāk nekā jebkad izjūt uzticama medija nozīmi – tāda, kas spēj nodrošināt ātru, korektu un kvalitatīvu informāciju. Es esmu patiesi lepna par mūsu komandu un ļoti pateicīga mūsu lasītājiem par uzticību "Delfi" un šo godpilno novērtējumu! Paldies jums!"

Par mīlētāko zīmolu visās trīs Baltijas valstīs un kopumā visā Baltijā iedzīvotāji ir atzinuši "Swedbank", tāpat kā iepriekšējā gadā. Par "Zaļāko zīmolu topa" līderi Baltijā kopumā ir kļuvis "H&M", Latvijā – "Latvijas valsts meži", bet Lietuvā un Igaunijā pirmās vietas iekarojuši kosmētikas zīmoli "Margarita" un "Puhas Loodus". Savukārt par cilvēcīgāko zīmolu Baltijā tika atzīta "Swedbank", bet Latvijā – "Latvijas valsts meži", Lietuvā – "Maxima", Igaunijā – "ETV".

"Augošāko zīmolu topā" visā Baltijā un Lietuvā pirmo vietu ieņem "Omniva", savukārt Latvijā – "Inbox", bet Igaunijā – veikalu tīkls "Coop". Savukārt "Kvalitatīvāko zīmolu topa" pirmajā pozīcijā gandrīz visā Baltijā ir izvirzījies "Nike", izņemot Lietuvu, kur par kvalitatīvāko šogad tika atzīts "Džiugas".

Sadarbībā ar "Amrop" tika noskaidroti uzvarētāji kategorijā "Darba devēja zīmols". Visprasmīgāk to visā Baltijā šogad ir izdevies veidot "SEB", Latvijā – "Latvijas valsts mežiem", Lietuvā – "Samsung", bet Igaunijā – "Skype".

"IR Nauda" savu specbalvu pasniedza zīmolam "Kārums", kas ir mīlētākais pārtikas zīmols gan Latvijā, gan visā Baltijā, bet "JCDecaux" izcēla un apbalvoja zīmolu "CityBee".

Ar visiem topiem un uzvarētājiem iespējams iepazīties "balticbrands.eu". Savukārt ar zīmolu topiem dažādās biznesa nozarēs un analīzi par globālās pandēmijas ietekmi uz zīmolu uzvedību un panākumiem var iepazīties "IR Nauda" oktobra numurā.

Zīmolu topa apbalvošanas ceremonija notika jau sešpadsmito reizi, bet otro reizi jau plašākā – visas Baltijas – mērogā. Šis Baltijas biznesa vidē ir īpaši gaidīts notikums, jo uzņēmumi gūst ieskatu sabiedrības vērtējumā un uzzina, kā novērtēts tieši viņu veidotais zīmols. Zīmolu topu veido "NORD DDB", "OMD" un "RAIT" sadarbībā ar "IR Nauda", DELFI, "TV3 Group", "JCDecaux", "Eco Baltia" "Accenture", "Httpool" un "Amrop".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!