Lielo izmēru un iegrimes dēļ "Capesize" kuģus var pieņemt tikai lielākās dziļūdens ostas un īpaši aprīkoti termināļi. Rīgas ostā šobrīd ir pieejama sauszemes infrastruktūra lielo beramkravu kuģu uzņemšanai, savukārt, lai droši uzņemtu "Capesize" kuģus, nepieciešama galvenā kuģošanas kanāla tīrīšana pie ostas ieejas vārtiem un kuģošanas kanālā iepretim Krievu salai.
"Pasaulē kravu pārvadājumos pa jūru tiek izmantoti arvien lielāki kuģi. Galvenais iemesls kuģu gabarītu pastāvīgam pieaugumam ir kravu pārvadātāju vēlme samazināt pārvadājumu izmaksas. Īpaši svarīgi tas ir apjoma beramkravu, piemēram, ogļu un metāla rūdu, segmentā, kur lielāku kuģu izmantošana dod iespēju nodrošināt krietni izdevīgāku kuģa frakta likmi uz katru pārvadāto tonnu. Spēja uzņemt ostā lielos "Capesize" klases kuģus sekmētu pieeju jaunām kravām un tālākiem tirgiem salīdzinājumā ar šā brīža iespējām, izmantojot "Panamax" izmēra kuģus, tādējādi veicinot arī kravu apgrozījuma pieaugumu," teic Rīgas brīvostas pārvaldnieks Ansis Zeltiņš.