"Mūsu uzkrātā pieredze liecina, ka laba biznesa ideja vēl nav garants tam, ka bizness patiešām izdosies. Tādēļ, vērtējot biznesa inkubatoros saņemtos pieteikumus, ļoti lielu uzmanību pievēršam tam, cik ļoti uzņēmējs "deg" par savu ideju," jautāta, kas liecina par to, ka biznesa ideja būs dzīvotspējīga un no tās izaugs veiksmīgs bizness, teic Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Biznesa inkubatoru departamenta direktore Laura Očagova.
"Vērtējam līdz šim paveikto produkta vai pakalpoma attīstībā, tirgus izpētē, komandas izveidē. Labu ideju ir samērā daudz, bet bieži pietrūkst tieši mērķtiecības un īstās komandas, kas var palīdzēt idejai realizēties. Svarīgi būt pašam nedaudz kritiskam pret savu ideju un neietekmēties no tuvākajā lokā esošo cilvēku viedokļiem, kuri bieži vien nespēj būt objektīvi," stāsta Očagova.