Šis ir bizness, kas iesākās ar savas problēmas risināšanu – ar vajadzību nopirkt peldkostīmu, taču neveiksmīgi – veikalu piedāvājums vēlmēm nav atbildis, tāpēc radās doma attīstīt personalizētu peldkostīmu šūšanas biznesu. Turklāt pievienojot vēl vienu trumpi – vides aizsardzību.
"Neskaitāmas reizes staigājot pa veikaliem, nonācu pie secinājuma, ka tas nav īsti normāli – apģērbu veikali ir pilni ar dažādām drēbēm, bet nav, ko nopirkt. Tas man šķita ārkārtīgi jocīgi. Sāku meklēt, kādas ir iespējas internetā, bet diemžēl arī tur piedāvājums nebija ne kvalitatīvs, ne dabai draudzīgs. Tālāk dzima ideja par savu biznesu un sāku meklēt kādu, kas varētu man palīdzēt to attīstīt. Iepazinos ar Elēnu Dmitrijevu, kura Rīgas Tehniskajā universitātē mācījās apģērbu dizainu un jau bija sākusi šūt apakšveļu. Viņai mana ideja patika un mēs sākām darboties," par biznesa idejas rašanos stāsta Žukovska-Supe.