"Bite" izveido klientu apkalpošanas centru "Jauno tehnoloģiju parks" - 6
Foto: Publicitātes foto
Klientu apkalpošanas kvalitāte telekomunikāciju nozarē Latvijā krītas, bet joprojām ir augstā līmenī, liecina servisa uzlabošanas uzņēmuma "Dive Group" veiktais telekomunikāciju sektora pētījums par klientu apkalpošanas līmeni Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Klientu servisa kvalitātes mērījumos izmantoja slepenā pircēja metodi, kopumā veicot 100 vizītes, kuru laikā tika novērtētas konsultantu komunikācijas un pārdošanas prasmes, kā arī profesionālās zināšanas.

Latvijā ar augstāko rezultātu (95,4%) līdera pozīcijā otro gadu pēc kārtas ir "Tele2", otrajā vietā ierindojas "Latvijas Mobilais Telefons" (82,9%), trešajā vietā - "Bite" (79,8%), ceturtajā vietā "Tet" (69,7%).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!