Longo Group auto tirdzniecība
Foto: Publicitātes foto

Kopš pandēmijas sākuma apmēram 15% no Latvijā pārdotajām lietotajām automašīnām ir iegādātas attālināti (neklātienes jeb tiešsaistes auto iegādes procesā tikai fināla piegāde notiek klātienē), un starp Baltijas valstīm Latvijas iedzīvotāji bijuši visaktīvākie, liecina lietoto auto tirgotāja "Longo Group" pārdošanas dati.

Arī pārrobežu tirdzniecības ziņā Latvija esot līderos, jo mūsu iedzīvotāji aktīvāk par kaimiņiem pasūta auto no citām Baltijas valstīm.

"Augusts bija pirmais mēnesis pēdējā pusgada laikā – kopš martā Covid-19 dēļ sākās vispārējais ekonomiskais kritums, kad nozarē varēja vērot lielāku pircēju aktivitāti un pārdoto vienību skaita būtiskāku pieaugumu," informē "Longo Group" valdes loceklis Edgars Cērps.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!