"Tallink" internetveikals Latvijā savu darbību uzsāka pirms diviem gadiem, 2018. gada vidū, bet Covid-19 pandēmijas ietekmē šim segmentam tagad pievērsta pastiprināta uzmanība. Savukārt, Tallinas ostā, kur ieziemoti vairāki "Tallink" kuģi, attīstīts pat "peldošā universālveikala" koncepts uz kuģa "Silja Europa".
Lēmums par to, ka jāpiedāvā iegādāties preces ne vien uz kuģiem, bet arī internetā, uzņēmumā pirms diviem gadiem pieņemts, ņemot vērā gan pieprasījumu, gan arī iepirkšanās paradumu tendenču izmaiņas, kad, attīstoties digitālai jomai un e-komercijai, arvien vairāk tirgotāju pasaules mērogā pārnes savu darbību tiešsaistes vidē. "Arī "Tallink" šajā ziņā nav izņēmums. Covid-19 pandēmijas ietekmē šim segmentam tiek pievērsta pastiprināta uzmanība, attīstot iespējas, piedāvājumus, kas klientiem būtu pievilcīgi," portālam "Delfi" stāsta uzņēmuma pārstāve Esēnija Zīriņa.
"Tallink" e-veikala segments ir izveidots un attīstīts visos "Tallink" darbības tirgos, tostarp Igaunijā, Zviedrijā, Somijā un Latvijā. Turklāt Igaunijā, kur Tallinas ostā tagad ieziemoti vairāki "Tallink" kuģi, ir attīstīts arī "peldošā universālveikala" koncepts uz kuģa "Silja Europa", kur visiem interesentiem ir iespēja nedēļas nogalēs doties uz kuģi un iepirkties kuģa veikalos, atpūsties un ieturēt maltīti kuģa restorānos. "Tas viss notiek, kamēr kuģis stāv ostā," stāsta Zīriņa. Šāds iepirkšanās nedēļas nogales pasākums ir ieplānots arī šajā nedēļas nogalē. Plāni gan tiek veidoti, ņemot vērā pandēmijas situācijas attīstību un ieviestos jaunos ierobežojumus, ja tādi ir, viņa piebilst.