"Food Union" saldējuma zīmolu vadītāja Sandra Usačeva norāda: "Šis gads ir īpašs ar jauniem saldējuma ēšanas paradumiem – cilvēki dod priekšroku lielāka izmēra saldējumam, lai pietiktu ilgākam laikam un retāk būtu jādodas uz veikaliem."
Starp jaunajiem produktiem ir plombīra saldējums "Pols" ar iebiezināto pienu, kā arī "Pols" cukurvates saldējums ar "marshmallow" zefīriņiem. Pārējie divi jaunie produkti laisti klajā ar zīmolu "Karlsons". Tie ir trīskrāsu saldējumi lielos ģimenes segmenta iepakojumos, lai mājās pagatavotu trīskrāsu saldējuma bumbas: "Karlsons" vaniļas, šokolādes un upeņu saldējums ir balti-brūni-lillā krāsās, savukārt "Karlsons" vaniļas, šokolādes un zemeņu saldējums – balti-brūni-rozā krāsās. Tie tiek tirgoti 850 ml videi draudzīgā kartona iepakojumā, kas ir šķirojams, pārstrādājams un vidē sadalās bez atlikuma.