Dzērienu ražotājs "Coca-Cola" pieliek punktu 200 saviem zīmoliem jeb pusei no sava produktu portfeļa, ziņo "CNN".
Dzērienu gigants jau bija paziņojis, ka pārtrauks tādu zīmolu kā "Tab", "Zico" un "Odwalla" darbību, taču nu ražotājs pavēstījis, ka atbrīvosies no liela skaita zīmolu.
Produktu portfeļa samazināšana ļaus "Coca-Cola" koncentrēties uz peļņu nesošākajiem zīmoliem, skaidro ražotājs. Tie ietver "Coca-Cola" pamatproduktus, piemēram, "Coca-Cola Zero Sugar", kā arī zīmolus, kas iekļaujas jaunās, modernās kategorijās, piemēram, "Topo Chico" un "AHA".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit