Dzērienu ražotājs "Coca-Cola" pieliek punktu 200 saviem zīmoliem jeb pusei no sava produktu portfeļa, ziņo "CNN".
Dzērienu gigants jau bija paziņojis, ka pārtrauks tādu zīmolu kā "Tab", "Zico" un "Odwalla" darbību, taču nu ražotājs pavēstījis, ka atbrīvosies no liela skaita zīmolu.
Produktu portfeļa samazināšana ļaus "Coca-Cola" koncentrēties uz peļņu nesošākajiem zīmoliem, skaidro ražotājs. Tie ietver "Coca-Cola" pamatproduktus, piemēram, "Coca-Cola Zero Sugar", kā arī zīmolus, kas iekļaujas jaunās, modernās kategorijās, piemēram, "Topo Chico" un "AHA".
"Coca-Cola" vadītājs Džeimss Kvinsijs informējis, ka ražotājs ir pieņēmis lēmumu, kuri zīmoli paliks tā portfelī. Ūdens un sporta dzērienu pārdošanas apjomi trešajā ceturksnī piedzīvojuši būtisku kritumu, līdz ar to plānotās izmaiņas lielā mērā skars šo kategoriju.
Saskaņā ar vadītāja sacīto daudzi no zīmoliem, kuri tiks slēgti, tiek pārdoti tikai noteiktos tirgos. Ir liela atšķirība starp "Coca-Cola" veiksmīgajiem zīmoliem un tiem, kas "velk dzīvību", vasarā sacīja Kvinsijs.
Pandēmija "sāpīgi iedzēlusi" kompānijai "Coca-Cola", kas saistīts ar restorānu slēgšanu un to darbības sašaurināšanu.