Foto: AP/Scanpix/LETA

Dzērienu ražotājs "Coca-Cola" pieliek punktu 200 saviem zīmoliem jeb pusei no sava produktu portfeļa, ziņo "CNN".

Dzērienu gigants jau bija paziņojis, ka pārtrauks tādu zīmolu kā "Tab", "Zico" un "Odwalla" darbību, taču nu ražotājs pavēstījis, ka atbrīvosies no liela skaita zīmolu.

Produktu portfeļa samazināšana ļaus "Coca-Cola" koncentrēties uz peļņu nesošākajiem zīmoliem, skaidro ražotājs. Tie ietver "Coca-Cola" pamatproduktus, piemēram, "Coca-Cola Zero Sugar", kā arī zīmolus, kas iekļaujas jaunās, modernās kategorijās, piemēram, "Topo Chico" un "AHA".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!