Glami
Foto: Publicitātes foto
Ar mērķi kļūt par lielāko modes tiešsaistes katalogu, vienuviet pulcējot tūkstošiem zīmolu un tiešsaistes veikalu, Latvijas tirgū sevi pieteikusi meklētājprogramma "glami.lv", kas palīdz tiešsaistes veikaliem sasniegt lielāku auditoriju un iegūt vairāk klientu.

Čehu jaunuzņēmums "Glami" saskaņā ar tā sniegto informāciju kopumā darbojas 17 valstīs, tagad ieskaitot arī visas trīs Baltijas valstis. "Glami" pašlaik sadarbojas ar vairākiem tiešsaistes veikaliem, pircējiem Baltijā piedāvājot modes preces no aptuveni 6000 dažādiem zīmoliem. "Glami" mērķis ir padarīt meklētājprogrammu glami.lv par pirmo pieturvietu ikvienam, kas vēlas tiešsaistē iegādāties modes preces.

"Glami" mākslīgā intelekta tehnoloģijas ir izmantojis teju kopš uzņēmuma dibināšanas preču automātiskai iedalīšanai kategorijās un atzīmēšanai, kā arī vizuālo līdzību meklēšanai un produktu atpazīšanai.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!