Čehu jaunuzņēmums "Glami" saskaņā ar tā sniegto informāciju kopumā darbojas 17 valstīs, tagad ieskaitot arī visas trīs Baltijas valstis. "Glami" pašlaik sadarbojas ar vairākiem tiešsaistes veikaliem, pircējiem Baltijā piedāvājot modes preces no aptuveni 6000 dažādiem zīmoliem. "Glami" mērķis ir padarīt meklētājprogrammu glami.lv par pirmo pieturvietu ikvienam, kas vēlas tiešsaistē iegādāties modes preces.
"Glami" mākslīgā intelekta tehnoloģijas ir izmantojis teju kopš uzņēmuma dibināšanas preču automātiskai iedalīšanai kategorijās un atzīmēšanai, kā arī vizuālo līdzību meklēšanai un produktu atpazīšanai.
"Igaunija, Latvija un Lietuva bijušas mūsu redzeslokā jau kādu laiku, un, vērojot e-komercijas, tai skaitā modes tirdzniecības, izaugsmi Covid-19 pandēmijas laikā, redzam potenciālu šajā brīdī paplašināties arī Baltijā," norāda "Glami" menedžeris Baltijas valstīs Pīters Hupka (Peter Hupka).
""Glami" Baltijas valstīs ienāca 2020.gada jūnijā, un pa šo laiku esam pilnveidojuši modes katalogu un sagatavojušies jaunajai modes sezonai. Redzam, ka e-komercijas loma modes tirdzniecībā šodien ir īpaši būtiska, vairāk nekā jebkad iepriekš. Pirmajos četros darbības mēnešos Baltijā mūsu sadarbības partneri ir saņēmuši pasūtījumus vairāk nekā 350 000 eiro vērtībā, un mūsu mērķis ir noslēgt 2020. gadu ar 2 000 000 eiro atzīmi," komentē P.Hupka.
"Šī biznesa paplašināšanās ir bijusi ātrākā "Glami" vēsturē. Pagāja tikai sešas ar pusi nedēļas kopš lēmuma pieņemšanas, 50 000 vārdu iztulkošanas un tūkstošiem preču marķēšanas, kad jau atvērām biznesu visās trīs Baltijas valstīs," viņš piebilst.
"Glami" savu darbību sāka 2013.gada oktobrī Čehijā, un septiņu gadu laikā uzņēmums ir nodibinājis pārstāvniecības Čehijā, Vācijā, Francijā, Krievijā, Slovākijā, Rumānijā, Ungārijā, Grieķijā, Turcijā, Bulgārijā, Horvātijā, Slovēnijā, Brazīlijā, Spānijā un tagad arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un plāno šo valstu sarakstu drīzumā papildināt.