Alus Japānā
Foto: Reuters/Scanpix/LETA
Šim bija jābūt lieliskam gadam, raugoties no Japānas viedokļa. Tā kā vasaras olimpiskās spēles bija jāorganizē Tokijā, valsts gaidīja, ka tajā ieradīsies 40 miljoni tūristu. Taču, kad Covid-19 pārņēma vadību savās rokās, olimpiskās spēles tika atliktas un jau tā grūtībās nonākusī ekonomika saņēma jaunu triecienu.

Bāru un restorānu klientu skaitam būtiski samazinoties, alus pārdošanas apjoms Japānā pirmajā pusgadā samazinājās par 26%, ziņo "Bloomberg".

Tā ir liela problēma mazajām alus darītavām, "CNN" norāda "Kiuchi" alus darītavas pārstāvis Isamu Joneda. Ņemot vērā bāru mazo apmeklējumu un atceltos eksporta pasūtījumus, alus darītavā sāka krāties nerealizētās produkcijas krājumi. Meklējot risinājumu šai problēmai, izlemts nepārdoto alu pārvērst par citu alkoholisko dzērienu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!