"Ņemot vērā pandēmijas izraisītās izmaiņas, šis gads noteikti bijis citādāks nekā iepriekšējā sezona. Tā kā visas vasaras laikā netika organizēti lielie publiskie masu pasākumi, kā arī tūristu skaits krietni samazinājās, redzam skrejriteņu kopējās aktivitātes samazināšanos par aptuveni 20%, salīdzinot ar iepriekšējā gada vasaras sezonu. Tajā pašā laikā aktivitāte ir pieaugusi tieši pilsētas iedzīvotāju vidū, kuri aktīvāk sākuši izmantot skrejriteņus, kam iemesls varētu būt arī piesardzība un nevēlēšanās izmantot sabiedrisko transportu," stāsta "Fiqsy" vadītājs un līdzīpašnieks Māris Avotiņš.
"Ņemot vērā visus apstākļus, sezonu vērtējam pozitīvi, jo līdzās koplietošanas elektroskrejriteņu nomai uzsākām piedāvāt arī elektroauto, nepilnu trīs mēnešu laikā palielinot kopējo "Fiqsy" lietotāju skaitu par 25%," viņš piebilst.