Toms Didrihsons
Foto: Evija Trifanova/LETA
"Ņemot vērā, ka "Orkla Latvija" ir daudznozaru uzņēmums, kuru veido ražošanas, loģistikas, tirdzniecības, izglītojoša satura un citu segmentu struktūrvienības, arī mēs izjūtam koronavīrusa izraisītās krīzes ietekmi," portālam "Delfi" atzīst "Orkla Latvija" valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons. Ir produktu kategorijas, kurās veicies labāk, ir tādas, kurās pieredzēti izaicinājumi. Uzņēmums secinājis, ka e-veikala projekts ir veiksmīgs un jāturpina tā attīstība.

Runājot par e-veikalu, "Orkla Latvija" vadītājs saka: "Mēs esam projekta sākuma stadijā, taču saskatām labu izaugsmes potenciālu. Pirmie trīs mēneši ir bijuši pietiekami aktīvi no patērētāju puses, lai mēs turpinātu to attīstīt."

E-veikalu "Orkla Latvija" atvēra 2020. gada augustā. "Līdz ar biežāku uzturēšanos mājās patērētāju paradumi ir krasi mainījušies – redzam, ka veikali tiek apmeklēti retāk, ir pircēju grupa, kas iepērkas tikai interneta vidē," skaidro Didrihsons.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!