Ņemot vērā, ka arī citās valstīs šim veikalam ir aktīva konkurences cīņa ar "Sports Direct" un citiem sporta preču veikaliem, arī Latvijā visdrīzāk būs vērojama šāda tendence. Tā kā "Decathlon" veikalos tiek piedāvātas preces par salīdzinoši zemu cenu, un tā mērķauditorija ir dažāda vecuma klienti, kuriem būtisks izvēles kritērijs ir naudas vērtība, nevis zīmola tēls, veikals piesaistīs salīdzinoši plašu auditoriju.
Patlaban Latvija ir otrā Baltijas valsts, kurā atvērts šī zīmola veikals. Lietuvā uzņēmums 2017. gadā atvēra interneta veikalu, bet 2018. gada rudenī Viļņā – arī fizisku veikalu. Toreiz kompānijas pārstāvji sacīja, ka nākamie soļi ir atvērt veikalus Rīgā un Tallinā.
Vai tirgus nav sasniedzis piesātinājumu
Kaut arī pandēmijas radītā krīze radījusi būtisku spiedienu uz iedzīvotāju ienākumiem, pēdējā laikā Latvijā turpina atvērties jauni veikali. Tiesa gan, prognozes par nākotni nav optimistiskas, un gan mazumtirgotāji, gan ekonomisti paredz, ka tirdzniecības uzņēmumiem par savu vietu tirgū un klientu nāksies krietni pacīnīties.
Tajā pašā laikā aptaujātie tirgus eksperti prognozē, ka pieprasījums pēc sporta precēm turpinās saglabāties vismaz esošajā līmenī vai pieaugt, līdz ar to "Decathlon" visdrīzāk klientu netrūks.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv