Ātrais ēdinātājs "McDonald's" meklē veidus, kā uzlabot to klientu apkalpošanas ātrumu, kas ēdienu vēlas pasūtīt un saņemt automašīnās pie restorānu lodziņiem. Tas uzlabotu pircēju pieredzi, bet arī mudinātu viņus ieturēt maltītes "McDonald's" biežāk un tērēt vairāk, vēsta "CNN".
"McDonald's" ASV tirgū informējis, ka testē ekspress līnijas tiem klientiem, kas veic digitālos pasūtījumus, īpašas izņemšanas vietas un automatizētu pasūtīšanu.
"CNN" norāda, ka ēdiena izsniegšana automašīnās restorānu tīklam ir kļuvusi vēl svarīgāka laikā, kad cilvēki vēlas izvairīties no ēšanas uz vietas un dod priekšroku bezkontakta maksājumiem.
"McDonald's" tas varētu arī palīdzēt atrisināt pirmspandēmijas problēmu: klientu zaudēšanu, piekāpjoties konkurentiem, īpaši ASV tirgū.
"McDonald's" ASV jau ir uzlabojis savu klientu apkalpošanas ātrumu. Dažu pēdējo gadu laikā tas ir paātrinājis klientu apkalpošanu automašīnās par aptuveni 30 sekundēm, daļēji pateicoties vienkāršākai ēdienu izvēlei. Taču tā nav ātrākā klientu apkalpošana starp ātrās ēdināšanas ķēdēm, liecina nesen veiktais tirgus pētījumu grupas "SeeLevel HX" pētījums.
Šogad, lai tiktu cauri automašīnās gaidošo "McDonald's" klientu apkalpošanas punktam ASV, vidēji bija nepieciešamas 349 sekundes, teikts pētījumā, kas balstīts uz aptuveni 1500 apmeklējumiem 10 restorānu ķēdēs. "Burger King" tas prasīja apmēram 344 sekundes un vēl mazāk - "KFC" un "Taco Bell".
"McDonald's" arī uzlabojis savu tehnoloģiju portfeli, lai kāpinātu sniegumu.
Pagājušajā gadā "McDonald's" iegādājās divus mākslīgā intelekta uzņēmumus. Viens, "Dynamic Yield", ļāva uzņēmumam ieviest digitālās izvēlnes, kas var ieteikt pasūtījumus, pamatojoties uz ēdiena pieejamību virtuvē un citiem faktoriem. Otrs, "Apprente", palīdzēs "McDonald's" automatizēt klientu apkalpošanu.
Restorānu tīkls arī testē tādu restorānu konceptu, kuros ir maz sēdvietu vai tādu nav vispār un kuri kalpotu tikai klientu apkalpošanai automašīnās, kā ēdiena paņemšanas punkti vai piegādes centri.