Foto: AFP/Scanpix

Ātrais ēdinātājs "McDonald's" meklē veidus, kā uzlabot to klientu apkalpošanas ātrumu, kas ēdienu vēlas pasūtīt un saņemt automašīnās pie restorānu lodziņiem. Tas uzlabotu pircēju pieredzi, bet arī mudinātu viņus ieturēt maltītes "McDonald's" biežāk un tērēt vairāk, vēsta "CNN".

"McDonald's" ASV tirgū informējis, ka testē ekspress līnijas tiem klientiem, kas veic digitālos pasūtījumus, īpašas izņemšanas vietas un automatizētu pasūtīšanu.

"CNN" norāda, ka ēdiena izsniegšana automašīnās restorānu tīklam ir kļuvusi vēl svarīgāka laikā, kad cilvēki vēlas izvairīties no ēšanas uz vietas un dod priekšroku bezkontakta maksājumiem.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!