'Madara' šogad strauji audzējusi apgrozījumu un rudenī atklājusi jaunu lūpu krāsu līniju
Foto: Publicitātes foto

2020. gada trešajā ceturksnī "Madara Cosmetics" konsolidētais (neauditētais) apgrozījums ir audzis par 50%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, un veido četrus miljonus eiro. Uzņēmums 2020. gada pirmajos deviņos mēnešos sasniedza 12,24 miljonu eiro konsolidēto (neauditēto) apgrozījumu, kas ir par 48% vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā periodā, liecina uzņēmuma pārskats "Nasdaq Rīga" biržā. "Madara Cosmetics" valdes loceklis Uldis Iltners portālam "Delfi" atklāj, kā uzņēmumam ir veicies dažādos eksporta tirgos, ņemot vērā pandēmijas ierobežojumus.

Pēc ģeogrāfiskā sadalījuma 2020. gada trešajā ceturksnī apgrozījums Latvijā pieauga par 40%, apgrozījums Eiropas Savienībā (izņemot Latviju) pieauga par 54% un apgrozījums ārpus Eiropas Savienības pieauga par 44%, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu. "Pašlaik visstraujāk aug noiets Vācijā un Francijā. Ņemot vērā, ka šajās valstīs ir lielākais kosmētikas tirgus apgrozījums Eiropā, paredzams, ka šīs valstis tuvākajos gados kļūs par mūsu lielākajiem eksporta tirgiem. Abās šajās valstīs patērētāji mūsu produktus ļoti labi uzņem, un tas ir tikai laika jautājums, līdz mēs spēsim šajos tirgos savus darbības apjomus kāpināt," uzskata Uldis Iltners.

Trešajā ceturksnī tika pabeigta vairāku produktu izstrāde, tajā skaitā, jaunā lūpu krāsu līnija, kas tagad ir pieejama pārdošanā un ir būtisks sasniegums uzņēmuma produktu klāsta attīstībā. Šī gada vasarā "Madara Cosmetics" veica investīcijas 150 tūkstošu eiro apmērā jaunas kategorijas produktu (lūpu krāsu un balzamu) izstrādē un ražošanas līnijas iegādē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!