kafija
Foto: Shutterstock
Ik minūti pasaulē tiek iztukšoti 2,3 miljoni kafijas krūzīšu, un, ņemot vērā šos pārdošanas apjomus, šis ir ceturtais visvairāk patērētais dzēriens pasaulē. Latvijas tirgū konkurence kafijas tirgū arvien saasinās, katram ražotājam cīnoties par savu tirgus daļu, atzīst viens no tirgū lielākajiem kafijas zīmoliem.

"Baltijas valstīs, tai skaitā Latvijā, kad uz vairākiem mēnešiem bija slēgti vai ierobežoti darbojās biroji, restorāni un kafejnīcas, vissāpīgāk tika skarts OOH (out-of-home) sektors. Ar vēsu prātu novērtējot apstākļus, mēs ļoti aktīvi meklējām risinājumus un jaunas iespējas. Šajā situācijā pilnā mērā varējām pārliecināties par "Paulig" kompānijas priekšrocību – stabilajām biznesa attiecībām ar mūsu partneriem produktu izcelsmes valstīs. Tas ir garants, ka mums kritiskos brīžos ir pietiekamas izejvielu rezerves izcelsmes valstīs, kas palīdz sekmīgi nodrošināt visus ražošanas un darbības posmus, piedāvājot produkciju arī sarežģītos krīzes apstākļos. Tāpat vēlreiz apliecinājās cilvēcisko attiecību, uz solidaritāti un savstarpējo uzticēšanos balstītu darījumu priekšrocība. Te liela nozīme bija pat niansēm, kad emocionāls uzmundrinājums partnerim un klientam, sniedza spēku kopīgi pārvarēt grūtības," atskatoties uz šā gada pavasara izaicinājumiem, portālam "Delfi" situāciju komentē SIA "Paulig Coffee Latvia" valdes locekle Margarita Aļabjeva-Vaišļa.

Vienlaikus viņa piebilst, ka OOH sektora atveseļošanās pēc pirmā Covid-19 viļņa notikusi pat ātrāk nekā gaidīts. "Tam ir vairāki iemesli: aktivizējās vietējā tūrisma attīstība, kā arī cilvēku vēlme doties uz restorāniem un baudīt siltās sezonas priekus un izklaides. Savukārt šobrīd ir diezgan grūti komentēt situāciju, jo nav zināms, cik ilgi un kā tiks pagarināti ierobežojumi," viņa teic.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!